.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونمایی از هشت آثار علامه سعید العلماء و اشرفی مازندرانی

دبیر اولین کنگره ملی سعید العلماء و ملا محمد اشرفی مازندرانی از رونمایی هشت آثار این دوعالم در روز برگزاری کنگره در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل خبرداد.

حجة الاسلام "سید حسین ابراهیمیان"طی گفت و گویی اظهارداشت: رسائل فقیه، شعائر الاسلام ، اصول فقه و اسرار الشهاده از جمله این آثار این دو بزگوار می باشد که فردا پنجشنبه از سوی رییس قوه قضاییه بر روی صحن دانشگاه نوشیروانی رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: پرده برداری از تمبر یادبود این دو عالم نیز توسط محمدی گلپایگانی مسئول دفتر مقام معظم رهبری رونمایی خواهد شد.


وی اظهارداشت: توزیع کلیه آثار و تالیفات علامه سعید العلماء و علامه محمد اشرفی و نیز پخش فیلم زندگی نامه و نمایشگاه تخصصی کتاب و محصولات فرهنگی از دیگر برنامه های صبح فردا می باشد.


وی همچنین بیان کرد: بارگاه مطهر علامه سعید العلما و اشرفی مازندرانی نیز که هر دو در جنب مسجد جامع بابل واقع شده نیز راس ساعت 19 عصر روز پنجشنبه از سوی سید احمد خاتمی نماینده مجلس خبرگان ، استاندار مازندران و آیت الله طبرسی افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: پرده برداری از تندیس علامه سعید العلماء در میدان کارگر بابل از دیگر برنامه ها بعد از افتتاح بارگاه این دو علامه در روز پنجشنبه می باشد.


"ابراهیمیان" سالن همایش دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را برای برگزاری این کنگره خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش و همت رییس دانشگاه نوشیروانی دکتر جانعلی زاده این فضا برای برگزاری کنگره آمادگی کامل دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.